Če govorimo o pisarniškem pohištvu, imamo večinoma v mislih klasične pisarniške stole. Res so prav ti pogosto v ospredju pozornosti, še posebej za tiste, ki so predstavljeni pred nalogo izbire oziroma nakupa tega pohištva. A nič manj pomembni niso nekateri drugi kosi pohištva, ki prav tako ključno vplivajo na potek in učinkovitost vsakdanjega dela v pisarni. Pravzaprav že med stoli najdemo še nekaj primerkov, na katere moramo pomisliti, če govorimo o pisarniškem pohištvu.
Direktorski stoli
Ne smemo seveda pozabiti na direktorske različice pisarniških stolov. Teh ne uporabljajo le direktorji, temveč so dokaj priljubljeni pri mnogih drugih delavcih, ki na delovnem mestu večino časa presedijo in iščejo za ta namen kar najboljši možen stol. Vsekakor pa so direktorski stoli najpogosteje v uporabi v samostojnih pisarnah in med tistimi, ki svoje pohištvo izbirajo sami, torej res med vodilnimi akterji v pisarni.
Direktorski stoli že razkrivajo vrsto razlik v primerjavi z običajnimi pisarniškimi stoli, čeprav gre v bistvu za stole z istim namenom. Direktorska različica je nekoliko bolj učinkovita v svoji vlogi, omogoča udobnejše sedenje tudi skozi daljše delovne dni, predvsem pa so sodobni direktorski stoli ergonomsko oblikovani in pripomorejo k vzdrževanju primerne drže v sedečem položaju.
Konferenčni stoli
Nekoliko drugačno funkcijo imajo stoli v konferenčnih dvoranah in sejnih sobah, ki pa prav tako sodijo med ključno pisarniško pohištvo. Tudi konferenčni stoli morajo seveda zagotavljati prijetno sedenje in učinkovito delo, le da te lastnosti ne pridejo toliko v poštev, če se stol uporablja le občasno za relativno kratke sestanke. V tem primeru je bolj smiselno večji delež pozornosti pri izbiri takšnega stola nameniti drugim odlikam – konferenčni stoli naj bodo elegantni, ne posebej vpadljivi, predvsem enostavni za pospravljanje in čiščenje, zagotavljajo naj prijetno sedenje brez motenja pozornosti. Pogosto pride v poštev tudi cena, saj se konferenčni stoli običajno nakupujejo v večjem številu.