projektno vodenje

Projektno vodenje je ključno za uspešno delovanje podjetja

Projektno vodenje zavzema različne naloge v podjetju. Sem lahko uvrstimo načrtovanje, odločanje, določanje ciljev, nadzor nad delom in izvedba samega postopka. To so naloge s katerimi vodimo podjetje, organiziramo ključne elemente, upravljamo in nadzorujejo tehnike in sredstva, ki so potrebna za izvedbo določenega projekta. Ker se potek projekta med izvajanjem tudi spreminja, moramo ta potek delovanja skrbno in nenehno načrtovati in preverjati.

Projektno vodenje se pokaže predvsem med izvajanjem posameznega projekta, saj moramo biti tu pozorni na vodenje, organiziranje, ustvarjanje in upravljanje. Pa tudi na motiviranje zaposlenih in na reševanje morebitnih sporov. Pri projektu moramo planirati vmesne cilje in opredeliti delne naloge, ki so ključne za izpeljavo celotnega projekta.

Projektno vodenje nas privede tudi do ocene sredstev, ki jih imamo na voljo. Se pravi da moramo za brezhibno izpeljavo projekta zagotoviti dovolj materialnih in finančnih virov. Seveda moramo na začetku splanirati tudi časovne roke, ki jih bomo seveda upoštevali. Pomisliti moramo kakšne ljudi potrebujemo za realizacijo določenega projekta, saj bomo lahko le tako mirno spremljali izvajaje le-tega.

Upravljanje odnosov s strankami je ključno za uspešno poslovanje

Upravljanje odnosov s strankami je zelo pomemben del vsakega podjetja. Pomembno je predvsem pri iskanju novih strank, pri oblikovanju podatkov o obstoječih strankah, kadar želimo spremljati koliko dobička nam bo prinesla posamezna stranka. S tem spremljamo tudi vedenje naših strank in smo pozorni, ali so zadovoljni z našimi storitvami ali ne. Lahko pa tudi izmerimo kako kakovosten je naš odnos do strank.

Upravljanje odnosov s strankami nam omogoča aktivno spremljanje svojih strank. Za dobro upravljanje odnosov s strankami imamo veliko računalniških programov in pa tudi aplikacijo za pametne telefone. S temi programi lahko beležite kaj ste se pogovarjali s posamezno stranko, imate vpogled v stanje povpraševanja in lahko dejansko vidite ali se vam je udeležba na kakšnem sejmu obrestovala. S tem sistemom boste imeli bazo strank in kontaktnih podatkov na enem mestu, pošiljanje marketinških katalogov pa bo postalo zelo enostavno.