Pri opremljanju pisarne imamo opravka z različnimi izzivi, ki nam delo lahko precej otežijo. Gotovo moramo pomisliti tudi na ceno, ki je vedno dejavnik pri izbiri tovrstnih izdelkov, še posebej če se odločamo za kakšne dražje stole. Ne smemo gledati le na ceno, seveda, a ob tem ne moremo zanikati, da končni stroški lahko močno usmerjajo izbiro opreme za večjo pisarno. Možni so nekateri kompromisi, ki prinašajo dober končni učinek.
Prioritete pri izbiri stolov
Vedeti moramo, kakšne stole izbiramo in na katere lastnosti moramo biti posebej pozorni. Za pisarne so najbolj značilni pisarniški stoli, ki se redno uporabljajo pri opravljanju službenih obveznosti. Pisarniški stoli so v uporabi dlje časa in imajo najbolj neposreden vpliv na počutje in udobje pri delu, s tem tudi na delovno storilnost in zadovoljstvo zaposlenih. To pomeni, da se splača tem stolom nameniti nekaj dodatne pozornosti pri izbiri, pa tudi nekoliko višjo finančno investicijo. Posegamo po ergonomskih stolih, ki omogočajo udobno sedenje preko celega dne, priljubljeni so tudi direktorski stoli, ki obljubljajo še dodatno udobje. Na voljo so pisarniški stoli v neštetih izvedbah in vseh cenovnih razredih, zato lahko na podlagi svojih prioritet gotovo najdemo ustrezno rešitev.
V večjih pisarnah pa potrebujemo še mnoge druge stole. To so lahko konferenčni stoli, ki imajo prav tako pomembno nalogo. A do izraza pridejo druge prioritete. Konferenčni stoli običajno niso v uporabi preko celega delovnega dne, gotovo jih za več ur ne uporabljamo prav vsak dan, tudi če pogosto sestankujemo. To pomeni, da so konferenčni stoli lahko nekoliko bolj enostavni in elegantni, tudi če žrtvujemo nekaj udobja. Predvsem pa imamo priložnost, da z dobrim kompromisom veliko prihranimo, ne da bi vplivali na uporabnost in izkušnjo pri uporabi teh stolov. Ne pozabimo, da konferenčne stole kupujemo v večjem številu, torej se stroški hitro seštevajo, prav tako se nabirajo tudi morebitni prihranki pri premišljeni izbiri.