Cena za izdelavo spletne strani je enkratni strošek, ki na dolgi rok zbledi ob stroških drugih storitev, ki so potrebne za uspešno vzdrževanje spletnega posla. Pogosto se poslužujemo predvsem optimizacije in oglaševanja, oboje pa zahteva določeno investicijo.
Za spletno oglaševanje cenik lahko ocenimo s pomočjo informacij o povprečnih cenah klikov na oglase. Za vsak klik bomo morali odšteti nekaj centov, točen strošek pa je odvisen od konkurenčnosti niše, v kateri oglašujemo. Če na istem področju oglašuje več oglaševalcev, bo za spletno oglaševanje cenik dražji, saj so v želji po novih kupcih oglaševalci pripravljeni v svoje oglase investirati več. Cena na klik je tako zelo raznolika, od nekaj centov do več evrov. Verjetno bo dejanski strošek nekaj deset centov na klik. To pa le malo pove – prvič, za spletno oglaševanje cenik vključuje še stroške vodenja kampanje, in drugič, klik za nekaj centov in klik za nekaj evrov sta lahko povsem enakovredna, dražje ni nujno slabše ali boljše. Veliko je odvisno od tega, kako znamo učinek oglaševanja izkoristiti, od tega bo odvisen tudi neposreden izkoristek vloženega denarja.
Spletna optimizacija tako natančnega izračuna ne dopušča. Cena se oblikuje glede na zahtevnost in na predvidene cilje, v obsegu teh omejitev pa ima izvajalec praviloma proste roke. Lahko pa spletna optimizacija obsega le točno določene storitve, ki jih je lažje ovrednotiti. Lahko se na primer pozanimamo, koliko bo stala kakovostna povezava na kakšni uveljavljeni spletni strani, ki bi koristila optimizaciji, ali pa izračunamo ceno za optimizacijska besedila in njihovo objavo na raznih spletiščih. Seveda tudi spletna optimizacija vključuje tako stroške, ki nastanejo pri samem delu, kot tudi stroške dela, ki jih zaračuna izvajalec. Se pa točen cenik oblikuje na podlagi proračuna, ki ga določi naročnik, nujen je dialog med obema strankama, saj je veliko prostora za prilagoditve.